Åter igen!

Heej!

Då vart jag hemma från Åmål igen, blev en dag mer än väntat. Skulle ju haft med mig Buddah hem men tyvärr så kan inte jag ha honom just nu då jag har någon skada i knät, både min fästman och mina svärisar ansåg att jag inte skulle klara av att ha Buddah med denna smärtan. Så imorgon blir det läkaren för min del! Men Buddah och min fästman kommer till mig på Torsdag hur som helst.

Jag passade på att filma när Buddah bada i en sjö, han har inte riktigt lärt sig att han kan simma än så han står bara och skriker när någon simmar ut och han inte vågar sig ut efter. Han är så söt :) En annan sak som förvånade mig var att så fort min fästman satte sig i bilen och åkte iväg så visade det sig att Buddah sprang bakom bilen, då har han sprugnit från dom andra i stugan och efter bilen. Han vill så gärna åka med, haha :)



// Emely & Buddah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


















bloglovin
RSS 2.0