Smell of autumn

Heeej alla!

Hoppas ni har en bra dag. Vi har väl en helt okej dag, så himla tråkigt att solen inte hitttat hit på flera dagar bara. Det känns verkligen som höst här nu. Så nånting upp piggande får man ju hitta på! Jag och min syster bokade precis Agility hallen på Aktiv hund här, så nästa torsdag kör vi full rulle!:) Det ska bli jätte kul. För er som inte vet vad Aktiv hund är för något, så är det ett Rehab bla. Där dem har allt från pool, löpband, banor osv. Dem har även olika kurser för hundar. Dessutom är det itne bara hund man kan rehablitera där, utan engång hade dem en katt som dem simmade med hihi. Har själv även vart där på friskvårds kurs för hund :) ett ställe att rekommendera!

Idag händer det nog inget speciellt. Har en del saker att göra, rengöra kanin buren -  då undrar ni nog varför eftersom jag sagt att våran kanin går lös  i lägenheten, men hon är rumsren! Så hon gör ifrån sig inne i buren som står öppen hela tiden.. thats why!  Sedan ska jag baka och vandra i skogen med Kiia =)

k & m Kiia  & syrrans Cavalier Miller =)

/ Nathalie & Kiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


















bloglovin
RSS 2.0