Få uppdateringar!

Hej

På senaste tiden har det vart otroligt lite uppdateringar tycker jag, inte heller jag har uppdaterat mycket. Det beror ju dock på att jag inte har Buddah och då blir det svårt att uppdatera er om vår vardag, men imorgon kommer han. Men jag ser att många av oss andra på bloggen uppdaterar på andra ställen, det vore ju roligt om det kom upp lite mer här också :) Hur som helst, imorgon börjar jag uppdatera mer och jag hoppas att fler gör det också! Statistiken rasar, kommentarerna rasar och jag tror det mestadels beror på att vi uppdaterar för lite. Men nu ska jag sova. Vi hörs mer imorgon.

// Buddah & Emely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


















bloglovin
RSS 2.0