Hemma i Forshaga

Äntligen, hemma i Forshaga. Mitt hem! Har fåt in allt i mitt rum, men nu är det en enda röra.. Har träffat mina polare och deras hundar, som Zona inte har träffat förut. Och när Leia fick träffa alla sina vänner igen, hon slog volter!! haha jädrar vad hon blev lad. hihi.
Nu ligger zona och snarkar här i sängen och Leia på golvet. Zona fick nämligen följa med ut på en dragrunda, hon måste köras in i vårat spann. Vi har nämligen ett hundspann jag och en kompis. Mina hundar och hennes hundar. Allltså ett 4spann, på vintrar kör vi med släde och skidor, på sommaren blir det inlines och cykel :)
Så nu har Zona fått massage och ligger och sover såå djupt, hon blev rätt trött. :)
Dom har sån kraft dessa hundar, det är mäktigt att åka bakom. Det gäller att ha lydnad på hunden innan man ställer sig på ett par inlines bakom dessa musklerna. ^^,

Imorn blir det veterinären, Leia ska Röntgas. Yes äntligen! Spännande tycker jag :)

Photobucket

//Lotta, Leia & Zona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


















bloglovin
RSS 2.0