Seg dag!

Heej!

Idag är det en riktigt seg dag. Regnet bara öser ner och Buddah som avskyr regn vill inget annat än att springa ut snabbt och göra sitt sen in igen. Halv åtta ikväll sitter vi på tåget mot Malmö igen! Har laddat upp med lite film som dödar tiden. Jag försökte ladda upp bilder förgäves igår, men av någon anledning så fungerade det inte från mina föräldrars dator, men jag gör ett nytt försök nu.

Bilderna är från i förrgår, då Beppe och Buddah träffades. Det gick hur bra som helst så länge Beppe var på golvet men om han satt i någons knä och Buddah kom nära så blev han lite irriterad. Men annars skutta Beppe runt som en galning medans Buddah fick ligga på plats så Beppe kunde springa runt honom och leka, Buddah ska lära sig att leka försiktigt. Det kan se ut som om Beppe visar tänderna på bilderna vilket han faktiskt inte gör, utan han blir så lätt torr i munnen så läpparna fastnar mot tandköttet haha!! Så söt! (Konstigt nog får jag bara upp en bild?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


















bloglovin
RSS 2.0