röntgen+träning

Ja nu är det gjort, Leia är röntgad. Jag fick vara med inne i röntgen rummet, för jag har ju blitt 18 iår. Jätte spännande och se hur dom gör :) Nu skickas röntgenplåtarna till SKK för att läsas av och sen får vi reda på resultatet. Åh så spännande!! På veterinären sa dom att det såg bra ut, så det e bara att hålla tummarna nu.

Blev mycket på samma gång när jag kom hem till Forshaga, flytta alla saker. Packa upp allt, packa ner saker som ska hem till dalarna igen. Och så är ju mina kompisar här också, var ju tvugna att umgås lite haha. Leia gjorde typ volter när hon träffade Jossan, Pila och Kiwi :D Kul att se kan jag lova.
Har ni sätt en amstaffhälsning när hunden är som gladast?? Nästan så att vi måste filma ett sånt ögonlbick någongång :P

Igår så var Leia trött av lugnande hon hade fått när hon var hos vett, så hon fick hem och sova och vara ifred. Så följde jag med ut i skogen för mina kompisar skulle lägga bruksspår. Det är nyttigt för Zona att bara chilla och passivitetsträna (Y) Och träffa många olika hundar. Sagt och gjort, vi var ute i skogen i 5 timmar... trötta och törstiga begav vi oss hem. Jag in till Leia som hade vaknat riktigt nu, och hade all energi som hon samlat underdagen hon varit trött så hon sprang runt runt runt med benen under kroppen. Hahah helt vild var hon.
Min lilla sessa :)

Just nu ligger båda hundarna i samma hundkorg och Leia tvättar Zona, för vi var ute nyss och det var lite blött ute. Leia är sån att hon ska torka alla som är blöta. Heheh lilla sötnos :)

Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

//Lotta, Leia & Zona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


















bloglovin
RSS 2.0