Bra "staffehalsband" ?!

Hej! :)
Det blev inget av dusch och kloklipp idag, hade allt för mycket som kom ivägen så det får bli imorgon istället. Men vi har vart iväg på ängen som vanligt och haft ett tufft pass för gubben. Den allmäna lydnaden går hur bra som helst, vi har pratat på att börja med spårning snart också. Idag har Buddah nästan återhämtat sig helt från sin magsjuka, han är mycket piggare men är dock lite kass i magen fortfarande så det blir risportioner veckan ut. Jag ska snart sätta mig och mysa med honom framför tvn, vi har gått sista promenaden för ikväll.

Förresten, halsbandet Buddah har är absolut inte bra men det är det som är vänligast för hans hud. Om ni vet något ställe som har bra "staffehalsband" så släng in en kommentar. Vi betalar alltid dyrt för halsbanden men inget har vart bra hittils. Någon dag ska jag förbi ÖB och kolla på deras halsband, Maria här på bloggen har halsband där ifrån och hon är nöjd med det. Så jag ger det gärna ett försök, billigt och bra hade inte vart fel ;)





"You are not being a good pack leader if you respond to bad behavior with anger. Wait until you can respond unemotionally."   - Cesar Millan

// Emely & Buddah


Kommentarer
Postat av: liz

har du kollat på djurmaxi.se de kanske har

2010-08-03 @ 22:02:16
Hemsida/Blogg
Postat av: liz

ge han rå köttfärs det funkar också om de är kass i magen det brukar jag ge min hund och det hjälper på en gång nästan

2010-08-03 @ 23:12:27
Hemsida/Blogg
Postat av: Clara

Cesar Millan :) Världens bästa :) Går också efter hans metoder när det gäller staffen jag brukar låna :D

2010-08-05 @ 10:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


















bloglovin
RSS 2.0